sobota, 31 października 2015

TAG #2 - Jesienny Book Tag


Hej!


Przygotowałam na dzisiaj TAG. Nie jest on na temat Halloween, ale ten który tego dotyczy, moim zdaniem nie jest czymś, co bardzo chcę umieścić na blogu. Myślę, że krótki Jesienny Book Tag i tak stworzy atmosferę dzisiejszego dnia.
Krótki wstęp: Jak pewnie wiecie dzisiaj jest Halloween. Święto, które nie jest obchodzone przez wszystkich polaków. A jak jest u mnie? Nie obchodzę szczególnie tego dnia. Dla mnie jest to zwykły dzień. Jednak atmosfera, która jest tworzona przez wszystkich obchodzących to święto jest spora i mam chęć, żeby coś zrobić w związku z tym. Zazwyczaj wychodzę, gdzieś na dwór z przyjaciółmi, albo po prostu zostaję z domu, oglądam jakiś film czy serial. Kiedy zdecyduję się gdzieś wyjść to nie maluję się ani nie przebieram za zombie, wampiry czy cokolwiek innego. Po prostu spędzam miło czas poza domem w towarzystwie przyjaciół.
A Wy obchodzicie Halloween?

1. Jaka książka wydaje ci się być idealną do czytania jesiennymi wieczorami?
Pierwsza książka, a w zasadzie seria, o jakiej pomyślałam to Harry Potter. Nie wiem dlaczego, ale bardzo kojarzy mi się z okresem jesiennym, z czytaniem jej pod ciepłym kocem i piciem gorącej, ulubionej herbaty.

2. Oglądałaś kiedyś film z motywem Halloween?
Nie, raczej nie oglądałam takiego filmu, ponieważ nie przepadam za taką tematyką.

3. Suszyłaś kiedyś liście? Jaka książka padła ich ofiarą?
Tak! To jest chyba jedno z moich najlepszych wspomnień z dzieciństwa. Teraz też bym sobie pozbierała i wysuszyła liście, ale uczęszczanie do gimnazjum zabiera mi tyle czasu, że w ciągu tygodnia wychodzę do szkoły rano, a wracam kiedy się robi szaro... A jaka książka była ofiarą? Nie pamiętam dokładnie, ale za każdym razem to była jakaś encyklopedia, słownik... Nie mogłam pozwolić na to żeby moja książka była potem zniszczona, pofalowana od wilgoci.

4. Czy w którejś książce lub filmie znalazłaś motywy świąteczne, czy jesienne?
Motyw świąteczny to Harry Potter i piękne opisy zamku, że aż chce się tam być. A jeśli chodzi o jesienne motywy to nie mam teraz żadnego pomysłu.

5. Lubisz jesień? Jeśli tak to za co?
Jest to druga zaraz po lecie moja ulubiona pora roku. Uwielbiam, kiedy liście spadają prosto na nas i tworzą złocisty dywan, po którym możemy iść. Drzewa w pięknych kolorach aż krzyczą żeby wyjść na dwór i przejść się chociaż na krótki spacer. Złota, polska jesień...

Taguję, każdego kto dotarł do końca tego TAG'u oraz także lubi jesień ;) 

ŻYCZĘ MIŁEGO DNIA Z KSIĄŻKĄ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz