środa, 14 października 2015

Book haul #2 - wrzesień/październik


Hej! Mam nadzieję, że kolejny książkowy haul spodoba Wam się i może sięgniecie po którąś z podanych książek.
Ostatnio wspominałam, że po wakacjach nie będę kupowała dużej ilości książek, ponieważ mam co czytać. No i faktycznie: mam co czytać! Pomimo to we wrześniu i październiku kupiłam "kilka" książek. Uwzględnię tutaj tylko zakupy z księgarni internetowej "aros", gdzie ostatnio była jesienna wyprzedaż, z której - jak widać - skorzystałam. Nie przedłużając zaczynajmy book haul!

(tytuł, autor, cena za jaką kupiłam)

1. Klejnot - Amy Ewing - 26,53
"Dziś po raz ostatni jestem Violet Lasting."

2. Maybe Someday - Colleen Hoover - 25,83
"Wkrótce tych dwoje odkryje, jak łatwo złamać czyjeś serce..,"

3. Harry Potter i Komnata Tajemnic - J.K.Rowling - 20,30
"Jeśli sądzisz, że w dobie komputerów sztuka czytania zanika, zwłaszcza wśród dzieci, to niezawodny znak, że jesteś MUGOLEM!"

4. Zostań, jeśli kochasz - Gayle Forman - 17,43
5. Wróć, jeśli pamiętasz - Gayle Forman - 18,83
"Mia straciła wszystko. Czy miłość pokona śmierć?"

6. Wszechświat kontra Alex Woods - Gavin Extence - 27,93
"Historia, która sprawi, że będziecie się śmiać, choć czasem przez łzy."

7. Dotyk Julii - Tahereh Mafi - 24,43
"Mój dotyk zabija. Mój dotyk to moja siła."

8. Sekret Julii - Tahereh Mafi - 24,43
"Oni chcą mnie znaleźć. Ja znajdę ich pierwsza."


To większość książek, które kupiłam w ostatnim czasie. Wszystkich jestem bardzo ciekawa (oprócz 3 i 4 bo wiem już o czym są) i jak tylko będę miała czas to siadam i czytam, a zaraz potem piszę recenzję. Mam nadzieję, że book haul Wam się spodobał i zostaniecie ze mną trochę dłużej. Już w środę kolejny post!

ŻYCZĘ MIŁEGO DNIA Z KSIĄŻKĄ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz