sobota, 10 października 2015

Cytatki - Hopeless - #1


Hej!


Dzisiaj pierwszy post, w którym umieszczę cytaty i krótko je opiszę. Pierwszą książką będzie "Hopeless" Colleen Hoover. [recenzja]. Możecie pisać w komentarzu swoje ulubione cytaty lub momenty z tej książki.
Zaczynajmy:

"Nie zdrowo jest żyć w świecie wypełnionym samymi happy endami."
Sama nie lubię, kiedy ciągle mi coś wychodzi. Jeśli wszystko idzie po mojej myśli to mam wrażenie, że zaraz stanie się coś po czym nie będę mogła się pozbierać. Wydaje mi się, że czasem złe wydarzenia są potrzebne.

"Co za różnica, co to za książka. Ważne, żeby była dobra."
Zgadzam się z tym cytatem w 100%. Każda książka jest dobra na swój sposób, ponieważ każda jest inna. Jeżeli komuś dana lektura się nie podoba to nie znaczy, że jest zła tylko, że prawdopodobnie woli inny gatunek, inną historię. To samo dotyczy tego jak się czyta. Książki fizyczne, e-booki, audiobooki... Czy to ważne?! Ważne jest to, że w ogóle się czyta!

"Tylko to mogę robić: w milczeniu zastanawiać się nad beznadziejnym chłopakiem, który jakimś cudem zaprząta wszystkie moje myśli i za cholerę nie mogę o nim zapomnieć."
Dziewczyna zakochała się w chłopaku. Jej myśli o nim nie dają jej spokoju... To przecież normalne w miłości. Nie zawsze musi zakończyć się szczęśliwie, ale myśli o drugiej osobie występują za każdym razem. Każdy ma problemy, a te miłosne są tak samo ważne jak inne.

"Nie jestem wystarczająco silny, żeby z ciebie zrezygnować."
Podobna sytuacja jak wyżej, ponieważ w książce życie bohaterów nie jest usłane różami, tylko mają swoje problemy. Chłopak zakochał się z dziewczynie i nawet jeśli bardzo by chciał nie umie z niej zrezygnować.

"Zakochiwać się! Szukałeś słowa mocniejszego od "lubić", ale słabszego od "kochać". Oto ono."
Czy to nie jest słodkie?! Do mnie to jak najbardziej przemawia. Często brakuje nam słów żeby wyrazić swoje uczucia.

"Tobie nie należą się słowa. Tobie należą się czyny."
"Prawda życiowa", o której w miłości czy zakochaniu często się zapomina... Same słowa zazwyczaj nie starczają.

"Szukałem cię przez całe moje pieprzone życie."
Każdy swojej wielkiej miłości, przyjaźni nie przez jeden dzień, miesiąc, ale przez naprawdę długi czas...

"Jedną z rzeczy, za które kocham książki, jest to, że dzieli się w nich ludzkie losy na rozdziały."
W życiu też powinny być takie momenty, w których nie dzieje się nic za co musimy ponieść konsekwencje. Można byłoby wtedy odpocząć tak samo, jak po zakończeniu książkowego rozdziału.

"Nie masz żadnego wpływu na to, że twoje życie okazało się o wiele trudniejsze, niż powinno."
Nic dodać, nic ująć... Życie nie zawsze jest sprawiedliwe.
Ps. Zapraszam na facebooka ;)

ŻYCZĘ MIŁEGO DNIA Z KSIĄŻKĄ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz