sobota, 26 marca 2016

TAG #6 - Wielkanocny Tag Książkowy

Hej!
Ze względu na to, że jutro jest Wielkanoc, postanowiłam zrobić TAG o tej tematyce. Na wstępie życzę Wam wszystkiego dobrego i rodzinnej atmosfery przy śniadaniu wielkanocnym.
Zaczynajmy!

1. Króliczki - Seria, której chcesz więcej. (czekasz na jej sequel).
W pewnym sensie jest to dla mnie trudne pytanie, ponieważ jak coś się zakończyło, to nie zawsze idzie jeszcze dopisać jakiejś kontynuacji. Wybiorę tutaj "Igrzyska Śmierci" autorstwa Suzanne Collins, ponieważ z chęcią przeczytałabym co dzieje się w Panem oraz jak potoczą się losy dzieci Katniss.

2. Jajko - Książka, która cię zaskoczyła.
Ostatnio zaskoczyła mnie (pozytywnie) książka autorstwa Amy Ewing "Klejnot". Przeczytałam kilka pozytywnych recenzji, które zachęcały do sięgnięcia po nią, ale wydawało mi się to skopiowanie akcji kilku książek, a okazało się, że pomimo paru podobieństw to wyjątkowa i naprawdę dobra książka.

3. Tropienie jajeczek - Książka, którą z trudem dostałeś w swoje ręce.
Nie mam takiej książki, której nie mogłam dostać. Jak sobie upatrzyłam jakiś egzemplarz to albo w księgarni albo w internecie ją znalazłam. W zasadzie to pomyślałam o "Czerwieniu Rubinu" i całej "Trylogii Czasu" autorstwa Kerstin Gier, ponieważ dowiedziałam się ostatnio, że była tylko w wersji po niemiecku. Ja zaopatrzyłam się w nią wcześniej, więc ją posiadam mam i teraz tylko czekam na czas i przeczytanie jej.

4. Owieczki - Dziecięca książka, którą nadal uwielbiasz.
Kubuś Puchatek zawsze i wszędzie, ale jest też pewnie kilka innych książek - teraz nie przypominam sobie żadnej...

5. Wiosna - Książka z okładką, która przywodzi ci na myśl tę porę roku.
Jest to "Fangirl" Rainbow Rowell, ponieważ jej pastelowa okładka bardzo kojarzy mi się z kolorami wiosny i czytałam ją na przełomie wiosny i lata, więc też może dlatego mam takie skojarzenie.

6. Jezus - Religijna książka, którą kochasz.
Nie czytam nic o takiej tematyce.

7. Zmartwychwstanie  - Książka od nie żyjącego już autora.
"Mały Książę" napisana przez Antoine de Saint-Exupery'ego to jedna z takich książek, którą każdy powinien przeczytać przynajmniej raz w swoim życiu.

8. Koszyczki - Książka, która aktualnie znajduje się na twojej liście życzeń.
W tej chwili mam kilka życzeń, ale czekam aż przeczytam te, które mam w domu. Chciałabym posiadać na pewno trzecią część "Oddechów" czyli "Biorąc oddech", a także "Co, jeśli..." - obydwie autorstwa Rebeki Donovan.

9. Cukierki - Słodka książka.
Od razu pomyślałam o "Musimy coś zmienić" Sandy Hall, ponieważ dla mnie ta książka, była po prostu miłą odskocznią od cięższych lektur. Zawiera jakąś historię, ale jest to właśnie taka "słodka książka", którą chętnie i szybko się czyta.

10. Peeps - Otaguj kogoś!
Tym razem nie będę nikogo wyróżniać i taguję wszystkich, którzy dotarli do końca tego TAGu i mają ochotę na udzielenie odpowiedzi na podane pytania.

ŻYCZĘ MIŁEGO DNIA Z KSIĄŻKĄ

5 komentarzy:

  1. Fajny TAG!!!! Na niektóre pytania mam inne odpowiedzi, ale co do pierwszego się z tobą całkowicie zgodzę. Igrzyska to życie i mogłyby trwać wiecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Święta Wielkanocne.Mają swój urok, czar,i magię. Zapach pieczonego ciasta, miła, przyjazna atmosfera. Lecz nie tylko święta są okazją do miłego spędzania czasu. Każdy dzień, jest wyjątkowy w całym roku. Zapraszam również do siebie. https://www.facebook.com/Nowoczesna-Kobieta-1795757527311286/?fref=ts, http://nowoczesnakobieta.nu/.Pozdrawiam serdecznie Joanna

      Usuń
    2. Dziękuję ;) Postaram się szybko zajrzeć

      Usuń