sobota, 16 stycznia 2016

Plany czytelnicze na 2016 rok

Hej!
Styczeń już w pełni, więc postanowiłam spisać 15 książek, które bardzo chciałabym przeczytać w tym roku. Krótki post, ale mam nadzieję, że duża motywacja do przeczytania ich. Są to książki:
- które mam w domu, ale nie mogę się do nich zabrać,
- które od dawna chcę przeczytać
- polecane przez znajomych
- i zobaczymy, co jeszcze wpadnie ;)



          


          


          


          


          

Są to książki, które mam nadzieję, że przeczytam, ale oczywiście nic nie wiadomo. 8 z nich mam u siebie na półce, więc w najbliższej przyszłości po przeczytaniu pojawi się ich recenzja.
A Wy macie jakieś plany czytelnicze? Polecacie którąś z nich w szczególności?

ŻYCZĘ MIŁEGO DNIA Z KSIĄŻKĄ

6 komentarzy:

  1. Polecam "Wszechświat kontra Alex Woods", świetna książka! Z Twojej listy sama mam w planach książki Rebecki Donovan, "Pułapkę uczuć", "Światło, którego nie widać" oraz "Dziewczynę z pociągu". Powodzenia w realizacji planów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy podobne plany tylko, że ja będę czytać 14 tom PLL hehe xd

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja dopiero zaczynam, ale mam nadzieję, że potem zdobędę resztę serii :)

      Usuń
  3. Z twoich czytelniczych planów przeczytałam Losing Hope, które według mnie bardzo fajnie uzupełnia Hopeless. Czytałam również Dziewczynę z pociągu, która według mnie była za bardzo promowana w porównaniu do treści. Jak to pewna osoba powiedziała "Dużo promocji, mało treści".
    http://ksiazkazhappyendem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Dziewczyny z pociągu to mam spore oczekiwania i mam nadzieję, że się nie zawiodę.

      Usuń