sobota, 12 marca 2016

Liebster Blog Award - #1

Hej!
Do Liebster Blog Award nominowała mnie "Castle on a cloud" za co oczywiście bardzo dziękuję.

Liebster Blog Award polega na tym, że odpoiadam na 11 pytań, zadanych przez osobę, która mnie nominowała. Następnie wybieram innych blogerów poniżej 200 obserwatorów i zadaję im własne pytania.
Zaczynajmy!

1. Z jakim zwierzęciem się utożsamiasz?

Nigdy nie wiem jak na to pytanie odpowiedzieć, ponieważ nigdy się nad tym nie zastanawiam.

2. Gdzie najbardziej chciałabyś mieszkać?

Nie jestem pewna, ale chyba Wielka Brytania, Londyn. Byłam tam i wiem, że odnalazłabym się.

3. 12. książka na twojej półce i co o niej sądzisz?

"Lek na śmierć" autorstwa Jamesa Dashnera. Ostatnia część trylogii. Podobała mi się, ale jestem zdania, że pierwsza część była najlepsza. [recenzja]

4. Ostatnio widziany film w kinie?

Chodzę do kina tylko wtedy, kiedy coś naprawdę mnie zainteresuje lub jest to ekranizacja książki, którą czytałam, więc za często tam nie chodzę. A ostatnio byłam na "Marsjaninie", ale to było jeszcze w zeszłym roku.

5. Znienawidzona piosenka.

Każda piosenka, którą słyszę tysiąc razy w radiu mam jej najzwyczajniej w świecie dosyć.

6. Lubisz chodzić do teatru?

Zdecydowanie tak! Ostatnio byłam w teatrze dwa tygodnie temu i tak jak poprzednio bardzo mi się podobało. Uwielbiam patrzeć na efekt końcowy ciężkiej pracy wszystkich aktorów i widzieć, że to co robią naprawdę sprawia im przyjemność.

7. Jakieś nietypowe nawyki?

Dla każdego słowo "nietypowy" może oznaczać coś innego, bo to co dla mnie jest normalne dla innego może być nie do pomyślenia, więc nie wymienię tutaj niczego.

8. Rzecz, którą kupiłaś ostatnio.

Pomadka ochronna, ponieważ nawet jak nie ma silnego mrozu mam suche usta.

9. Ulubiona rzecz w Twoim pokoju.

Regał z książkami ^^

10. Jak długo piszesz bloga?

24 lipca [2016] będzie rok.

11. Żart, który nigdy ci się nie znudzi.

Mam bardzo specyficzne poczucie humoru i nie ma dla mnie znaczenia czy jest to świetny żart, czarny humor czy najgłupszy suchar świata - jak jest śmieszy to zawsze się śmieję, co według niektórych osób jest po prostu dziwne.

Nominowani:

Zakochana w czytaniu
Just nerdy things

Moje pytania: 

1. Ulubiony gatunek książkowy?
2. Najpiękniejsza okładka w twojej biblioteczce.
3. Wolisz kupować czy wypożyczać?
4. Czy wracasz do książek, które przeczytałaś? Dlaczego?
5. Od jakiej książki zaczęła się twoja przygoda z czytaniem?
6. Ulubiony serial? 
7. Serie czy książki jednotomowe. Dlaczego?
8. Ulubiony autor.
9. Jesz coś podczas czytania?
10. Jak długo prowadzisz bloga?
11. Byłaś kiedyś na moim blogu? Co i nim myślisz?

ŻYCZĘ MIŁEGO DNIA Z KSIĄŻĄ

3 komentarze:

  1. Ja też rzadko chodzę do kina. Przeważnie wtedy, kiedy mnie ktoś zmusi ;) "Marsjanina" widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. W teatrze jest coś niesamowitego, uwielbiam ten klimat! Chociaż teraz rzadko chodzę, to w dzieciństwie byłam tam częstym widzem :) Podobnie jak Ty rzadko odwiedzam kino, ostatnio byłam chyba w wakacje i to zupełnie przypadkiem :) W tym roku jednak poleci kilka filmów, na które czekam, więc pewnie będę tam częściej zaglądać.
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powodzenia w obejrzeniu wszystkich "wyczekanych" filmów ;)

      Usuń