wtorek, 5 lipca 2016

Podsumowanie czerwca + Wrap Up + TBR



Hej!

Pierwszy wtorek lipca, więc dzisiaj post podsumowujący. W tym miesiącu jak zawsze sporo się działo w związku z zakończeniem roku, bal gimnazjalny i całe "zamieszanie" przez ukończenie gimnazjum. Czasu nie było dużo, ale starałam się czytać w każdej wolnej chwili i jestem zadowolona z wyniku. 
Zaczynajmy!

Opublikowane posty na blogu

- Recenzja - Pułapka uczuć
- Recenzja - Biorąc oddech

- Cytatki - Zostań, jeśli kochasz / Wróć, jeśli pamiętasz

Wrap Up - czerwiec

- Wszystkie jasne miejsca (424 str)
- Chłopak, który stracił głowę (351 str)
- Byłam służącą w arabskich pałacach (389 str)
- Harry Potter i Czara Ognia (759 str)


Ilość przeczytanych książek - 4
Ilość przeczytanych stron - 1923

TBR - lipiec

- Nieprzekraczalna granica
- Ostatnia piosenka

- Niezbędnik obserwatorów gwiazd
- Harry Potter i Zakon Feniksa

ŻYCZĘ MIŁEGO DNIA Z KSIĄŻKĄ

2 komentarze:

  1. Harry Potter i czara ognia mają tyle stron?! Jak czytałam to chyba tego nie zauważyłam. Nie wydawała się jakoś specjalnie długa...
    Wszystkie jasne miejsca już czytałam. Jedna z przyjemniejszych książek. Uwielbiałam rozmowy Fincha i Violet...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! :) Harry Potter i Czara Ognia ma tyle stron - nawet sprawdziłam jeszcze raz. Czyta się szybko więc trudno uwierzyć.
      Wszystkie jasne miejsca to bardzo przyjemna książka, którą także szybko się czyta ;)

      Usuń