sobota, 13 lutego 2016

TAG #5 - Social Media Book Tag

Hej!
Dzisiaj postanowiłam zrobić Social Media Book Tag. Polega on na dopasowaniu książek do danej kategorii, która jest portalem społecznościowym.
Zaczynajmy!

1. Twitter - Twoja ulubiona krótka książka.
Myślę, że "Mały książę" będzie najlepszą książką, którą mogę tutaj dopasować. Czytałam go już dawno i mi się podobał, a z każdym kolejnym przeczytaniem kocham go coraz bardziej.


2. Facebook - Książka, którą każdy czytał i poczułaś presję żeby też ją przeczytać.
Nigdy nie czuję presji, aby czytać jakąś książkę, ale pamiętam, że kiedy około dwóch lat temu wiele osób rozmawiało o "Igrzyskach Śmierci" poczułam - niekoniecznie presję, ale dużą chęć przeczytania tej pozycji. [recenzja]


3. MySpace - Książka, którą przeczytałaś, ale nie pamiętasz, czy ci się podobała czy nie.
Podam tutaj ogólnie serię "Felix, Net i Nika", ponieważ przeczytałam pięć pierwszych części, ale nie mam pojęcia, która podobała mi się najbardziej. Jak teraz myślę to mam problem z powiedzeniem czy była fajna czy nie...



4. Instagram - Książka, która była tak ładna, że musiałaś zrobić jej zdjęcie.
Prowadząc książkowy Instagram, robię zdjęcia dużej ilości książek i wiele z nich mi się podoba. Jeśli mam wybrać jedną to może... "Następczyni". ^^ [recenzja] [Instagram]



5. YouTube - Książka, której ekranizację chciałabyś zobaczyć.
Zdecydowanie "Szukając Alaski"! John Green tworzy takie historie, które są świetnie. Dwa filmy na podstawie jego książek bardzo mi się podobały i wydaje mi się, że "Szukając Alaski" byłby równie dobrym filmem.

6. GoodReads - Książka, którą polecasz wszystkim.
"Powód by oddychać" oraz całą tę trylogię. I książki Colleen Hoover <3 (Maybe Someday, Hopeless).
[recenzja] - Powód by oddychać
[recenzja] - Maybe Someday
[recenzja] - Hopeless


To już koniec tego krótkiego TAGu książkowego. Mam nadzieję, że Wam się podobał. Czytaliście któreś z wymienionych pozycji? Podobały się Wam?

ŻYCZĘ MIŁEGO DNIA Z KSIĄŻKĄ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz