sobota, 28 listopada 2015

TAG #3 - The Hunger Games Tag

Hej!
Dzisiaj kolejny TAG. Tym razem jest to The Hunger Games Tag, ponieważ niedawno wyszła ostatnia część filmu i na zakończenie postanowiłam, że taki post jest teraz jak najbardziej na miejscu. Film obejrzałam i bardzo mi się podobał, kilka scen utkwiło mi w pamięci, a niektóre z chęcią być wyrzuciła ze scenariusza. Nie będę robiła osobnej recenzji 2 części "Kosogłosa", bo nie mam do powiedzenia na ten temat aż tak dużo - po prostu bardzo mi się podobał i jest świetnym zakończeniem całej serii.
Nie przedłużając zaczynamy:

UWAGA!!! Możliwe spojlery! Czytasz na własną odpowiedzialność ;)

1. Która część trylogii jest twoją ulubioną?
Wahałam się pomiędzy "Igrzyskami Śmierci", a "Kosogłosem". Trzecia część jest znakomitym zakończeniem trylogii, a "Igrzyska..." są świetnym rozpoczęciem i wprowadzeniem do całego świata wykreowanego przez Suzanne Collins, dlatego właśnie wybieram "Igrzyska Śmierci".

2. Jak długo wytrwałabyś w Głodowych Igrzyskach?
Zastanawiam się: jak długo przetrwałabym przy Rogu Obfitości. Nie jestem dobra w walkach...

3. Jaka najdziwniejsza rzecz zdarzyła się w książkach?
Dla mnie takimi dziwnymi/nietypowymi wydarzeniami były wystąpienia bohaterów w telewizji, które często mnie zaskakiwały pod względem wypowiedzi uczestników.

4. Jak dowiedziałeś się o "Igrzyskach Śmierci"?
W szkole dużo rozmawiam o książkach, filmach z innymi i pewnego razu został poruszony temat "Igrzysk...". Ja nic na ich temat nie wiedziałam, bo nie oglądałam filmu ani nie czytałam książki. Po jakimś czasie będąc w empiku zobaczyłam całą trylogię na regale i kupiłam pierwszą część. Tak zaczęła się także moja poważniejsza historia z czytaniem, dlatego ta trylogia jest dla mnie bardzo ważna.

5. Jaki jest twój ulubiony moment z całej serii?
Myślę, że jest to zakończenie czyli ostatnie słowa Katniss i Peety: "-Kocham cię prawda czy fałsz? -Prawda."

6. Kto jest twoim ulubionym bohaterem?
W zasadzie to pytanie można by skierować osobno do każdej części książki i jej ekranizacji. W filmie, w drugiej części "Kosogłosa" był to Peeta, a na przykład w książce "Igrzyska Śmierci" była to Katniss. Ale jakbym miała już kogoś wybrać, to będzie to Katniss.

7. W którym dystrykcie byś żył?
Myślę, że jedenastka byłaby dla mnie odpowiednia, ponieważ lubię przebywać na świeżym powietrzu i wydaje mi się, że poradziłabym sobie w sadzie.

8. Co było dla Ciebie najbardziej emocjonującym momentem?
Jest wiele momentów, kiedy moje emocje były wysokie, ale m.in to chwila, kiedy Prim została wylosowana do udziału w Głodowych Igrzyskach, a Katniss się zgłosiła na ochotnika. Drugim momentem równie emocjonującym było spuszczenie spadochronów na biedne dzieci w ostatniej części "Kosogłosa"...

9. Gdybyś mogła wziąć na arenę jedną rzecz, co by to było?
Pewnie byłby to coś co przypominało by mi o rodzinie, przyjaciołach.

10. Co jest najbardziej złowieszczym planem jaki ktoś wymyślił w powieści?
Wszystkie plany stworzone przez Snowa lub Coin były złowieszcze, także to na pewno coś spowodowane przez nich.

11. Czego najbardziej nie możesz się doczekać w filmie?
Jak wiadomo - filmy się już skończyły, ale powiem na co czekałam w 2 części "Kosogłosa". Był to epilog, którego każdy mógł się sam domyśleć i stworzyć własną wizję, ale byłam ciekawa jak widzi to reżyser, a przede wszystkim - jak zagrają to aktorzy.

12. Kto jest twoim ulubionym czarnym charakterem?
Snowa nie lubię od początku trylogii, ale w pewien sposób podobała mi się rola jego jako czarnego charakteru, więc wybieram jego.

To już koniec. Mam nadzieję, że spodobał Wam się The Hunger Games TAG. Jakie są Wasz odpowiedzi na te pytania? Ja nominuję:
Klaudię z książki, recenzje, czytelnicy
Natalię z Fantasy World
Beatę z Czas dla książki

ŻYCZĘ MIŁEGO DNIA Z KSIĄŻĄ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz