środa, 23 grudnia 2015

TAG #4 - Christmas Tag

Hej!
Już jutro święto, na które czeka wiele dzieci, ale także dorosłych, czyli Wigilia.

Na wstępie chciałabym Wam wszystkim życzyć wesołych świąt! Bogatego Gwiazdora(u mnie przychodzi Gwiazdor, nie wiem jak u was). Pięknej, zielonej, pachnącej choinki z mnóstwem prezentów pod spodem, a przede wszystkim spotkania z rodziną, najbliższymi i spędzenia tego dnia jak najlepiej, aby został nam na cały rok w pamięci.
Przygotowałam dzisiaj Christmas Tag, więc nie przedłużam i zaczynajmy!

1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Przygotowania zaczynam tak naprawdę od początku grudnia. Przez cały miesiąc trwa odliczanie i szykowanie się do tego święta. Zawsze chce z moją rodziną, aby wszystko się udało i każdy był szczęśliwy.

2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Kiedy byłam młodsza, to oczywiście, że taki kalendarz był podstawą bożonarodzeniowych świąt :) Teraz już mnie do tego nie ciągnie.

3. Jakie są twoje ulubione filmy świąteczne?
Nie będę oryginalna i powiem, że "Kevin sam w domu".  U mnie to "tradycja" podczas świąt.

4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
Tak. Co roku w święta dzieje się coś fajnego, magicznego. Jednym z takich wydarzeń jest na pewno szukanie prezentów. Potem jakimś magicznym sposobem są pod choinką. Magia!

5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
Nie ma nic nadzwyczajnego. Razem siadamy przy stole i jemy tą "niezwykłą kolację", śpiewamy kolędy, a potem otwieramy prezenty.

6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
Oprócz wolnego od szkoły? Chyba tą całą atmosferę. Świąteczne piosenki, pierniki, mandarynki, czas spędzony z rodziną.

7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
Oprócz tych typu: sianko pod obrusem, czy 12 potraw na stole - czyli takich typowych - to nie mamy nic innego.

8. Jakie są twoje ulubione piosenki świąteczne?
Naprawdę wszystkie są świetne i każda ma w sobie coś fajnego, a przykładami mogą być "Last Christmas", "All I Want For Christmas Is You", "So This Is Christmas".

9. Jaka będziesz mieć choinkę w tym roku?
Jak co roku żywa i pełna bombek, łańcuchów i lampek.

10. Jaki jest Twój ulubiony zapach świąteczny?
Pomarańcze, mandarynki i goździki, pierniki, choinka.

11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
Na choince mam kolorowe, a u siebie w pokoju białe i właśnie takie jednokolorowe lubię najbardziej. ^^

12. Odliczasz dni do świąt?
Odliczam, ale raczej sama dla siebie. Nie informuję każdego codziennie ile dni zostało, bo takie coś jest irytujące.

13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Nie mam ulubionego... w zeszłym roku miałam niebieski, a teraz może będzie to czerwony.

14. Ulubiony zimowy napój?
Kakao i herbatka ^^

15. Jak wygląda Twój pokój w czasie okresu świątecznego?
W tym roku mam sztuczną choinkę (80cm) w kolorach, które pasują do farby na ścianach w pokoju oraz łańcuch zawieszony na karniszu zamiast lampek :)

To już koniec tego świątecznego tagu. Mam nadzieję, że się Wam spodobał i poczuliście zbliżające się wielkimi krokami święta. Jeszcze raz Wesołych Świąt i do zobaczenia w następnym poście.

ŻYCZĘ MIŁEGO DNIA Z KSIĄŻKĄ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz