sobota, 26 grudnia 2015

Cytatki - Maybe Someday - #5

Hej!
Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejny post z cytatami. Tym razem będzie to książka napisana przez Colleen Hoover - "Maybe Someday", której recenzję znajdziecie [tutaj].
Zaczynajmy!

"- Mógłbyś coś dla mnie zrobić?
Nie ma pojęcia, ile rzeczy bym dla niej zrobił."
Niektóre osoby są w stanie zrobić dla nas wiele rzeczy. Często nie zdajemy sobie z tego sprawy i nie doceniamy ich. Sami też powinniśmy mieć osoby wokół siebie dla których możemy się poświęcić i zrobić coś nie zważając uwagi na własne korzyści.

"Zdecydowanie nie chcę być taka jak wszyscy."
Każdy powinien być sobą. Nie można dopasowywać się do czyiś upodobań, ale trzeba znaleźć osoby, które akceptują nas razem z naszymi wadami. Nie można naśladować innych, bo każdy jest wyjątkowy.

"Martwię się , że nasze uczucia to jedyna rzecz w naszym życiu, nad którą nie mamy kontroli."
Nasze serce to także nie sługa. Nie zawsze się z nim zgadzamy, ale czasem nie wygrywamy tej "bitwy" pomiędzy sercem, a rozumem...

"Jestem pewien, że ludzie napotykają na swojej drodze osoby, które do nich idealnie pasują. Niektórzy nazywają je pokrewnymi duszami. Inni - prawdziwymi miłościami."
Każdy w swoim życiu prędzej czy później znajdzie osobę, z którą będzie się bardzo dobrze dogadywać i to od nas zależy do jakiej "grupy" w naszym życiu ją zaklasyfikujemy.

"Każda osoba, która wywarła na kogoś tak wielki wpływ, zasługuje na odpowiednie pożegnanie."
Wydaje mi się , że nawet jeżeli nie układa nam się z jakąś osobą za dobrze, a wcześniej nie widzieliśmy swojego życia bez niej, to nie możemy jej po prostu "wypuścić". Dla takiej osoby powinniśmy uszykować chociaż mały podarunek, albo przynajmniej życzyć jej sukcesów w dalszym życiu, w którym nie będziemy już uczestniczyć.

"Moje serce rozpękło na dwie połówki. Od tej pory jedna z nich należała do Ciebie. Biła tylko dla Ciebie."

Miłość ^^

To już wszystkie cytaty, którymi chciałabym się z Wami podzielić. Mam nadzieję, że podobało Wam się i przeczytacie także inne moje posty.

ŻYCZĘ MIŁEGO DNIA Z KSIĄŻKĄ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz