środa, 30 grudnia 2015

Book haul #3 - Grudzień - Mikołajki/Wigilia klasowa



Hej! Zapraszam Was na trzeci book haul. Znajdą się tu książki, które dostałam na Mikołaja (6 grudnia) oraz jedną z wigilii klasowej. Będzie to pięć książek, o których wspominałam w rozmowach o prezentach, ale nie oczekiwałam ich, więc była to dla mnie niespodzianka. Zaczynajmy:

(tytuł, autor, cena z okładki)

1. Pewnego dnia - David Levithan - 33,00
Rhiannon dowiaduje się, że Justin, z którym spędziła tamte cudowne chwile... wcale nie był Justinem.

2. Losing Hope - Colleen Hoover - 34,90
Czasami, aby pójść naprzód, trzeba najpierw sięgnąć głęboko w przeszłość.

3. Gregor i Przepowiednia Zagłady - Suzanne Collins - 34,90
Gregor chce tylko, by jego rodzina mogła normalnie żyć. Czy jednak będzie mu to dane?

4. Oddychając z trudem - Rebecca Donovan - 39,90
Tak trudno oddychać, gdy upiorna przeszłość wciąż daje o sobie znać, a teraźniejszość nie daje taryfy ulgowej...

5. Zac & Mia - A.J.Betts - 29,90
Wyobraź sobie, że masz 17 lat... i leżysz przez miesiąc w szpitalnej izolatce. Masz białaczkę. Cały twój świat staje w miejscu.

To już wszystkie książki, które znajdą się w tym poście. Kolejny book haul będzie większy, co oznacza, że będę mogła podzielić się z Wami opinią na temat dużej ilości książek. Ja już się nie mogę doczekać ;)

ŻYCZĘ MIŁEGO DNIA Z KSIĄŻKĄ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz