czwartek, 27 sierpnia 2015

Book haul #1 - lipiec/sierpień [wakacyjne zdobycze]


Witam! Dzisiaj nie recenzja, a book haul. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy kupiłam kilka książek po zachęcającej cenie. Zakupy odbyły się w księgarni w moim mieście, a także w empiku, jednak nie były to żadne przeceny.
Chyba zawsze jak jadę nad morze znajdują się tam takie duże, białe namioty - może wiecie o czym mówię. Lubię do nich chodzić ze względu na niskie ceny (np. książek). Oczywiście skorzystałyśmy z tej jakże kuszącej okazji i razem z mamą kupiłyśmy kilka lektur na najbliższy czas. Oto one: 


(tytuł, autor, cena za jaką kupiłam)

1. Hopeless - Colleen Hoover - 34,90 [recenzja]
"Czasem odkrycie prawdy może odebrać nadzieję szybciej niż wiara w kłamstwa"

2. Każdego dnia - David Levithan - 33,00
"Każdego dnia w innych ciele i innym życiu.
Każdego dnia zakochany w tej samej dziewczynie"

3. Musimy coś zmienić - Sandy Hall - 29,90
"-Popatrz na tych dwoje.
- Dlaczego?
- To najdziwniejsza para na świecie."

4. List w butelce - Nicolas Sparks (wydanie pocket) - 7,00
"Czy po utracie prawdziwej miłości można jeszcze się zakochać?"

5. Ucho od śledzia - Hanna Ożogowska - 12,00
"Troje nierozłącznych przyjaciół wkracza w DOROSŁOŚĆ, przeżywając nowe doświadczenia i UCZUCIA."

6. Ocalona - Aprilynne Pike - 25,99
"Ocalona to powieść, od której nie można się oderwać..."

7. Nikt nie wygrywa - Mark Gimenez - 17,00
"Beck przyjmując tę sprawę, podejmuje jedną z najbardziej niebezpiecznych decyzji w swoim życiu..."

8. Michael Vey, więzień celi 25 - Richard Paul Evans - 9,99
"Jestem MICHAEL VEY. Jestem więźniem samego siebie. To moja historia. Może trochę dziwna, lecz moja."

9. Fangirl - Rainbow Rowell - 39,90
"- Kim jest FANGIRL?
- Jeśli jesteś FANGIRL, to wiesz. Jeśli nią nie jesteś, to nie zrozumiesz."

10. Powód by oddychać - Rebecca Donovan - 37,90

"Nikt nie chciał się specjalnie ze mną zadawać, więc trzymałam się z boku. Tak miało być bezpieczniej i łatwiej..."
11. Gregor i niedokończona przepowiednia - Suzanne Collins - 34,90
Gregor nie wie jeszcze, że ta wyprawa na zawsze odmieni i jego, i Podziemie... 


Zaoszczędziłam 75,42 zł na wszystkich przecenach i jestem z tego zadowolona. Tegoroczne wakacje były bardzo obfite jeśli chodzi o zakupy książek. Cieszę się i teraz na pewno nie będę narzekać na brak książek (co jedynie na brak miejsca na półce...) Chciałabym, żeby wszystkie książki, które mam w pokoju, a nie są przeczytane starczyły mi do końca roku, ponieważ raz na jakiś czas trzeba przystopować z zakupami.
Mam nadzieję, że ten book haul Wam się spodobał. Nie miał on na celu chwalenia się, że kupiłam sobie te książki tylko jest to poniekąd wiadomość dla Was, ponieważ możecie się spodziewać recenzji lub innych postów z właśnie tymi książkami.
A teraz żegnam się z Wami i zapraszam na inne posty na moim blogu.


ŻYCZĘ MIŁEGO DNIA Z KSIĄŻKĄ

4 komentarze:

  1. Wszystkie książki są na mojej liście "Do przeczytania". Zazdroszczę, że masz je na własność, ja mam jak narazie tylko 3 z tej listy (:
    http://just-nerdy-things.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacne zakupy :)
    Z tego wszystkiego poluje na Fangirl i Gregora, czekam na recenzję obu tych ksiazek.
    czytamboczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ktoś czeka na moje recenzje! Jej! Cel osiągnięty. ;)
      Recenzja Fangirl pojawi się niebawem we wrześniu bo za kilka dni skończę ją czytać. ;)

      Usuń